JAWA 500 OHV (1929) nazývaný Rumpál, jednovalec, pohon kardanom, licencia Wanderer
JAWA 175 Villiers (1932), dvojtakt - jednovalec, motory a ďalšie komponenty boli dodané od anglického Villiersa, neskôr ich Jawa vyrábala v licencii
JAWA 350 SV (1934), jednovalec
JAWA 350 OHV (1935), jednovalec
JAWA 250 (1935), dvojtakt - jednovalec
JAWA 100 Robot (1937), dvojtakt - jednovalec
JAWA 250 Duplex Block (1939), dvojtakt - jednovalec, prevodovka v jednom bloke s motorom
JAWA 250 typ 11 (1946), Pérák, dvojtakt - jednovalec
JAWA 350 typ 12 (1948), Pérák, pôvodne ako Ogar 350, dvojtakt - dvojvalec
JAWA 500 OHC Typ 15/00, /01, /02 4-takt−dvojvalec (1952 - 59)
JAWA 250, 350 (dvojvalec), 125, 150 a 175 (od 1954), Kývačka podľa nového typu odpruženia zadného kolesa kyvnou vidlicou; všetky dvojtakt – 125 až 175 jednovalec, JAWA 350 s dvoma valcami, 250 ako 1-, tak aj 2-valec s JAWA- alebo ČZ-motormi, pod značkou JAWA popr. JAWA-CZ, od ca. 1968 modernizované, s viac ako 60 % výkonu naviac.
JAWA 50 Pionýr typ 550 (1954), jednomiestny, zvaný Pariez
JAWA 50 Pionýr typ 555 (1958), jednomiestny, plno kapotovaný s nosičom batožín nad zadnym kolesom
Cezeta 175 (skúter, 1956)
JAWA 500 (plochodrážna, 1964, ex ESO S45 (ab 1953) OHV, od 1976 DOHC)
JAWA 90 Cross, Trail a Roadster (1968-73)
JAWA 50 Typ 23 „Mustang“ (do 1982, 2-miestný, pohonný aggregát rovnaký ako 20, 21)
JAWA 50 Typ 05, 20, 21 „Pionýr“ (2-miestný, poloskúter, s alebo bez stupačiek a chráničov kolien, 3-stupňova prievodovka, nožné riadenie)
JAWA 50 „Stadion“ (1955, moped, 2-stupňova prievodovka, ručné riadenie, ľahká stavba)
JAWA 50 „Jawetta“ (okolo 1960, moped, 2-stupňova prievodovka, ručné riadenie, kapotáž)
JAWA 50 „Babeta“ (od ca. 1970, moped, 1-stupňova prievodovka, automatická spojka, tranzistorové zapaľovanie)
Kontakt
Jawa Moto Expres